Sunday, October 24, 2010

Enchanting leaves

 this morning we went to the wyoming cemetery here in melrose. this graveyard is more than 100 years old. many cemeteries here you can enter by car, i find that sooo weird.. (but it is a very big cemetery)! we parked somewhere outside and had a walk. it was very pretty with all the colorful leaves, and there were soooo many of them.. :)

7 comments:

THEBUMBLEBEE said...

Nice; I would like to go to one :) about now. Well that sounded bad but I would like to take some photos, too.

CaT said...

berk, you should!! and i guess you should hurry as otherwise all the leaves will be off..

Sylvia said...

great, real fall, I miss that, although we have the rain already....

CaT said...

buuggghh. rain...
i really miss biking in utrecht. there were always few weeks where that road to the university was sooooo pretty with all the trees, the leaves falling down, and it smelled sooooo good. i sometimes just biked there to see and smell that...
(although when raining and all the leaves on the ground, it was a bit scary!!)

Tim said...

haha berk is too late or too early to be in the cemetary! :)

THEBUMBLEBEE said...

Hmm, if I can recover, I will. If I don't I will, too I guess!

Tim said...

there was also a grave that said "dyer". I guess the person succeeded :)